29 de març 2007

(per al meu anònim) :: (to my anonym)

Sentit. Interrogacions sobre l'existència en temps d'hiperconsum
Sense. Questioning existence in an age of overconsumption


Tot plegat no deixa de ser un experiment que va prenent forma, però tot i així no acabo de decidir per on tirar. De moment imatges i títols divertits... S'accepten propostes (de títol i de camí). By the moment this keeps on being an experiment still trying to take shape, and by the moment I cannot still decide what's the way this may take. So there you are some images and funny titles... (I accept proposals, for titles or ways).

A ver si te animas, anónimo! (por cierto, hoy no me hecho la comida!)



1 comentari:

Anònim ha dit...

No hay nada como ponerse trascendetal (véase comentario en Crossroads) en tiempos de hiperconsumo...
Yo tampoco me he hecho la comida... Arriba el comsumismo... y las ofertas!