25 d’octubre 2007

La mer!

Diumenge passat vaig anar a veure el mar amb l'Orsi (una de les del pis, hongaresa). Vam anar dues hores en tren fins a Ostend, un poblet a lo Lloret, però com que són centre-europeus és menys kitch. Sembla ser que abans era un poble preciós, de vacances per a l'aristocràcia belga, però el van arrassar quan la segona guerra mundial, i el van reconstruir a sac. A la meva guia també posa que va ser durant una estada aquí que en Marvin Gaye va escriure "Sexual healing", què fort. En tout cas, no es pot negar que el mar estava preciós, de color diferent, la llum també, vaig tocar l'aigua i gairebé em quedo sense dits i surto volant del vent! Fotos meves i de l'Orsi:




2 comentaris:

Unknown ha dit...

"Todo se cura con agua salada: con sudor; con lágrimas o con el mar."
Isak Dinesen
Escritora danesa (1885-1962)

Por cierto, me encanta la foto en b/n del tren, me la guardo para mi álbum...

Anònim ha dit...

L'Amaia m'ho ha tret de la boca...
a mi tb m'ha encantat aquesta foto!
quiero una copia en papel!
qui l'ha fet?