28 de setembre 2007

se m'acumuuuula!

Fa molt poc temps que sóc aquí, però ja vaig tard a explicar i penjar fotos (tot i així espero no aborrir-vos). Primer us volia posar unes quantes fotos més del meu barri:

À gauche l'església que us deia, de Sainte Caterine. La veritat és que encara no hi he entrat, perquè quan sóc al carrer, si no plou, prefereixo passejar, perquè hi ha força ambientillo. De fet, cada matí a les nou ja "sonnent les matines, ding dang dong" que diu la chanson. És una mica molest, però almenys saps quan arribes tard. Tot i que de moment (per sort) per aquelles hores tinc ben poques coses a fer...

À droite, una vaca de colors amb ulleres vermelles que vaig descobrir a la part de darrera d'una casa. És estrany oi? Això és el que volia dir amb lo de barri curiós... També suposo que quan vas sol ets més propens a les sorpreses. L'altre dia per exemple, vaig anar a la biblioteca que hi ha aprop de casa, perquè tenen "el pais" de cada dia (ole, ole, ole; ja sé que puc tenir la versió electrònica per internet, però el paper sempre té més encant, no sé si ho dic per nostàlgia o perquè ja m'han menjat el cap a la facultat). Total, que vaig agafar el del dia, i just el buscava un noi que va resultar ser belga de mare espanyola i volia practicar el castellà! Fa el doctorat en Història de l'Art a la meva facultat i em farà la visita guiada a una expo de Rubens que hi ha al Musée des Beaux Arts aquí. Quina sort no? però tranquils que jo no em tiro al rotllo dels tàndems!

I per últim, dues fotos del carrer que sembla Els Encants aprop de casa. I és que a BXL tenen un munt d'afició a les antiguitats: el carrer aquest que és tipo flee market o com s'escrigui, moltes llibreries de segona mà, i botigues de discs i pelis i roba i el que vulguis tot de segona mà. Com sempre, les coses que són més boniquetes són caríssimes, però no està mal.

Després, crec que va ser dimarts passat, que vam anar amb en K a veure un amic seu que vaig conèixer a Finlàndia. En G. és capellà-guerriller del poble de Vilvoorde (ja veieu quina església més gran). No pertany a cap ordre (és freelance?) i és curiosa la visió que té de tot plegat, que és molt moderna i "desapegada".

1 comentari:

Anònim ha dit...

Per cert: no va ser l'any passat q van desapareixer vaques d'aquestes a Barcelona? Se'n van anar a pasturar a Brusel·les? who knows...

Ara que sembla que passeges bastant sola, aprofita per fer fotos amb la càmara gran, sempre seràn més boniques...

i que més...a si! em fas envejaaaaaaaaaaaaaa :D